Wyniki wyszukiwania dla:

Salezjanie opanowali Bieszczady

Od 9 do 13 września nasza wspólnota seminaryjna przebywała w Ustrzykach Górnych na wyjeździe integracyjnym.

Wyjazd rozpoczęliśmy od odwiedzin współbraci w Przemyślu. Mieliśmy tam okazję wypraszać przez wstawiennictwo błogosławionego Augusta Czartoryskiego  Boże błogosławieństwo na zbliżający się nowy rok akademicki.

Po dotarciu na miejsce zaaklimatyzowaliśmy się w naszych pokojach (a co mieliście robić haha). Pierwszego wieczoru planując wypady w góry czekaliśmy z niecierpliwością na następny dzień kiedy to mogliśmy wyjść na bieszczadzkie szlaki.  Podczas pobytu zdobyliśmy najwyższy szczyt Bieszczad: Tarnicę. Byliśmy na połoninie Wetlińskiej i Caryńskiej. Znaleźliśmy się też na granicy trzech państw: Słowacji, Ukrainy i Polski czyli na Krzemieńcu. Każdy nasz wypad w góry by się nie udał gdyby nie piękna pogoda, którą zawdzięczaliśmy Panu Bogu. Podczas wyjazdu nie zabrakło spotkań inspektorialnych, wspólnego wyjazdu na grilla do Polany i dobrej zabawy.

Wyjazd zakończyliśmy w Miejscu Piastowym u błogosławionego Bronisława Markiewicza. Ugoszczeni przez Michalitów i Michalitki zgłębiliśmy historię tego ważnego z punktu widzenia historycznego dla rodziny salezjańskiej miejsca.

Niewątpliwie cały nasz wyjazd pozostanie na długo w naszej pamięci. Mamy nadzieję, że będziemy mieli jeszcze okazję kiedyś wrócić w te cudowne miejsca.